2016-02-04

OPI - Ce-less-tial is More

Här kommer ett till av mina favoritlack från OPIs Starlight-kollektion, Ce-less-tial is More. Lätt rosatonat silverglitter och spridda prismatiska glitter. Det är verkligen galet mycket glitter i detta, vilket gör det rätt tjockt, men ändå förvånansvärt lättmålat. Här visar jag det på egen hand i två lager. Det är inte marknadsfört som ett texturlack, men det känns helt klart som ett, så jag bar det utan överlack och behöll strukturfinishen på det. Annars misstänker jag att hinkvis med överlack är ett måste. Även jättefint i en gradient, som jag hade här :)




Here's another one of my favourites from the OPI Starlight collection, Ce-less-tial is More. Slightly rosy silver glitter and some scattered prismatic glitter in there as well. There is a crazy amount of glitter in this one, which makes it really thick, but still surprisingly easy to paint on. Here I'm showing two coats on its own. It's not marketed as a textured polish, but it definitely looks and feels like one, so I decided to keep the rough textured finish. Otherwise I suspect you'd need about a bucket full of top coat to smooth this one out. It's also really pretty in a gradient, like I did here! :)

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Me too! Sadly it chipped rather quickly on me, but I forgive it since it's so beautiful ;)

      Radera
  2. Det här är verkligen fint, en av mina favoriter från Starlight också!

    SvaraRadera
  3. Men ååh så snyggt :O
    Jag har funderat lite fram och tillbaka ifall jag borde skaffa detta lack och jo... jag MÅSTE ha det :D
    xx

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!