2014-12-10

Claudia - 102-828

Idag blir det ett rätt fint lack men med ett väldigt tråkigt namn. Det här fick jag i en Glossybox och jag hittar inget annat namn på det än den spännande sifferkoden 102-828. Lila crellylack hur som helst, helt okej men inget jag hoppar högt av glädje över. Väldigt fin glans. Lite strimmigt först, men blev jämnt efter tre lager.




Det här får bli det sista tidsinställda inlägget jag hinner med att förbereda, har en del kvar i arkivet men det får ni se omkring jul när jag kommit hem igen :) Lär fota lite mer somriga lack på resan också, så det kan dyka upp lite mer färgklickar än vanligt framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!