2014-11-05

OPI - Coca-Cola Red

Idag tänkte jag visa ett lack från OPIs Coca-Cola-samarbete Icons of Happiness, det colaburksröda cremelacket Coca-Cola Red. Tyvärr hade jag lyckats fota så otroligt dåliga bilder på detta så ni får nöja er med en enda, men den har ju visats på åtskilliga andra bloggar så det går garanterat att leta upp fler (och bättre) bilder än denna :)


En härlig klarröd med bra egenskaper. Tror jag har tre lager på bilderna. Lite kladdig vid borttagningen men många röda lack är ju så. Vet inte riktigt varför jag drog ut så mycket på att använda detta lack, jag trivdes väldigt bra i det! En härlig, klassisk och glad röd färg som funkar året om.

1 kommentar:

  1. Verkligen ett mycket snyggt lack! När jag först såg flaskbilder på Icons of Happiness tyckte jag inte kollektionen var så imponerande men jag måste säga att jag har ändrat uppfattning och tycker att det är en riktigt fin kollektion nu:)

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!