2014-11-08

Misa - Lash Out

Ikväll vankas myslördag. Jag och min bror ska slänga ihop lite kycklingcrêpes till middag och sen blir det nog bara mys i soffan, kanske lite spel eller något. Så skönt att få ta det lugnt bara. Har ni några spännande planer för kvällen?

Idag visar jag ett Misa-lack från förra årets höstkollektion Blink of an Eye. Lacket heter Lash Out och är ett turkosgrönt lack med härligt skimmer. Det torkar satinmatt, som synes på bilden nedan:


Jag ville dock inte låta det vara så, utan drog på ett överlack istället för att få fram skimret mer. Jag gillar det nog bättre så, skimret är riktigt fint och ger lacket massor av djup i starkare ljus. Med överlack nedan:




Inga anmärkningar på formulan, tyckte det var lättmålat och på mina bilder har jag två lager. Jag gillar't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!