2014-05-10

Zoya - Tallulah

Idag visar jag ett lack som är mitt senaste tillskott i samlingen, Tallulah från Zoya. Har haft det uppskrivet på inköpslistan ett bra tag men kom mig inte för att beställa det förrän förra veckan, då jag hade en rabattkupong på Eleven.se och ändå skulle beställa lite annat. Detta lack kom 2009 med Zoyas sommarkollektion Ooh-La-La och är ett elektriskt mellanblått lack med ljusare blått/turkost skimmer i sig.


Formulan är bra, precis som med de övriga Zoya-lacken jag äger. Plus också för att Zoyas lack är 5-free! Två lager har jag på bilderna och det flöt på jämnt och bra, väldigt lättmålat. 


Jag är väldigt förtjust i Zoyas lack, och Tallulah är inget undantag. Väldigt fint tillskott i min blå samling! Nu ska vi ägna oss åt lördagsmys och kolla lite ESC här hemma. Hoppas alla får en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!