2014-04-01

Nytt från Glossybox och Transdesign

Som jag nämnde igår så damp det ner både en Glossybox och ett paket från Transdesign under förra veckan. Jag tänkte att vi skulle kika lite närmare på dessa.

I mars månads Glossybox fick jag följande:


En provförpackning av All Purpose Skin Cream från Egyptian Magic, ögonkrämen Dermatific Eye Contour Cream från Fleur de Santé, en Mitchell and Peach Body Cream, ett silvrigt/prismatiskt glitterlack från Models Own som jag inte hittar något namn på, en deospray och ett parfymprov från Panos Emporio i doften Goldflower, samt ett French Kiss Lip Balm från Stylage.

Edit: Lacket från Models Own heter tydligen Sea Spray, men tycker det är himla märkligt att det inte står på flaskan och det var inte helt lätt att få fram vid googling heller då det inte fanns på hemsidan.

Flera nya märken jag inte provat förr, det enda jag testat tidigare är Mitchell and Peach, då en handkräm som jag fick i en tidigare Glossybox. Brittiska Models Own har jag spanat på åtskilliga gånger, men aldrig testat själv, trots att jag bott i England ett halvår... skämmes på mig. Märkligt att det inte fanns något namn på lacket, och hittade inget när jag försökte googla fram det heller. Nåja. Är rätt nöjd med denna box, ska bli kul att testa! Sambon har precis börjat prenumerera på The Man Box också och lär få sin första box inom kort, så ska bli spännande att se vad han tycker om den :)


Vidare så fick jag ju en massa lack från Transdesign också. Det blev en hel del China Glaze:

Metro Pollen-tin, Dandy Lyin' Around, Sunday Funday

Admire, Re-Fresh Mint, It's a Trap-Eze!

Och så blev det två holografiska lack från Color Clubs Halo Hues:

Cloud Nine, Over the Moon
Och så får ni en solbild på dem med, bara för att holo gör sig bäst då :)


Sen har jag även fått ett hololack från FNUG, silverfärgade Psychedelic, men det har jag inte hunnit hämta ut så ni får väl se det på naglarna framöver istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!