2014-03-01

I♥NP - Cygnus Loop (H)

Idag tänkte jag visa er fina Cygnus Loop i holovariant från I♥NP (I Love Nail Polish). Det är ett metalliskt multikromt lack som skiftar från blålila, till mer rosalila, rött och lite orange/brons. Och så lite holografiskt skimmer på det! Det borde ju bädda för ett höjdarlack?

Bilderna nedan är i dagsljus, då kom skiftningarna fram bäst. Dock inte världens bästa ljus, det var mulet och grådassigt ute. Två lager, Seche Vite som överlack. Detta är efter två dagars användning så det är en aning nött i tipparna.




Som vanligt så kommer holoeffekten fram i starkt solljus, men solen har vägrat visa sig i slutet på denna vecka, så jag fick fota under LED-lampa.







Beställde denna tillsammans med Mutagen och Nostalgia, två andra multikromer från samma märke, och har provat Nostalgia tidigare. Nostalgia älskade jag (har tyvärr inga bilder på det) men blev inte lika förälskad i detta. Vet inte varför. Kändes lite som att istället för att den holografiska effekten skulle göra det extra awesome så blev det istället lite meh - ska jag ha multikroma lack så ska det vara ordentliga skiftningar, och ska jag ha holografiska lack så vill jag ha väldigt ordentlig holoeffekt. Nu blir det lite mittemellan på båda två. Sen tror jag att jag är mer sugen på ljusare färger nu också när våren börjar göra sitt intåg. Nåja, det är inget fel på lacket, det är absolut fint och jag kommer definitivt använda det igen!

Detta lack, tillsammans med de två andra jag köpte, kommer från Barbras Etsy-shop där de kostade lite drygt 80kr/st plus frakt. Det går även att beställa direkt från I♥NPs hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want, or you can also contact me through e-mail if you want to ask me a specific question :) Thanks!